likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Dissade, bakis men tillsammans.

Kategori: Random

God morgon från oss. Jag, Vicky och E sitter i vårt kök och dricker kaffe. Vi har haft en extremt udda vecka på alla sätt och viss.
En helg utan våran E har varit så tråkig. Vi festade utan henne och ja allt som kunde gå fel gick fel.

Veckan har varit fylld av dissningar, förlovningar, ex som gått vidare, ex som tydligen inte gått vidare, unlikely fuckbuddies och så många andra konstiga händelser.
Men som tur har jag mina vänner som idag väckte mig efter mitt nattskift med kaffe, kladdkaka och vattenmelon.
 
Vi ligger i vårt kök och lyssnar på musik och jämför våra problem. Arga sms exploderar i våra ansikten. Söta killar existerar som vi inte vågar närma oss. Vi skrattar åt missförstånd och sex som vi aldrig ville ha. 

Klagar för att helgen nu är slut och det är fem dagar tills vi kan gå ut och dansa.

Vi funderar på om vi ska slänga bort allt som har med killar att göra men eftersom E antagligen har en dejt snart så blir det nog inte så. Jag undrar som jag ska våga lägga till en kille på facebook och Vicky undrar helt rakt varför det ska vara så svårt att hitta någon att ligga med.

Vi frågar oss om ni inte har något kul att dela med er av? Om det bara är vi i hela Sverige som känner sånt här? Snälla ni, säg att det inte är så!



Jag hoppas att ni har en bra söndag där ute. Nu ska jag lägga mig på golvet och lyssna på musik.



 
 
 
 
/Irma, Vicky & E

Kommentarer

  • NEW IN FROM HERVÉ LÉGER säger:

    Sv; Min dröm också för några år sedan. Såg till att göra den till verklighet, nu är jag inne på par två och fler ska det bli! Kram

    2014-06-30 | 00:52:38
    Bloggadress: http://www.somsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här: