likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Fetisch torsdag

Kategori: Fetisch torsdag

En fetish som jag har funderat på ett tag är den otroligt berömda "Daddy fetishen". Ja ni vet hela "who's your daddy" grejen?!

Det har länge fascinerat mig att man kan tända på att bli kallad "Daddy" av sin flickvän, fru, kk eller one-night stand. Jag kan förstå makten som uppstår genom att bil pappan i situationen. Dock kan jag inte förstå grejen med att du nu är någons pappa och du ska knulla sönder din egen dotter.

Inte för att jag dömer någon. Jag vet att i stundens hetta kan dom mest sjuka sakerna komma upp i ens tankar. Personligen så ville jag läsa mer om just denna fetish för att jag vill förstå mig på den.
När jag googlade den insåg jag ganska snabbt att det var många killar som bad folk på internet om hjälp. Hjälp för att kunna för fylla sin flickväns eller frus fetish. 

Jag måste erkänna att jag blev lite små chockad. Extremt chockad. För mig har just denna fetish varit för creepy män som tänder på små tjejer i små korta kjolar. Men jag insåg nu att jag hade haft så fel och jag ber om ursäkt för mina dömande tankar!

Daddy fetishen ingår under kategorin "Ageplay" som innebär dominant/submissive( även kallat D/s). Där alltså en av parterna har makten och den andra njuter och tar emot vad den andra har att ge. Detta hela kan räknas under kategorin rollspel.
Under detta rollspel kan situationen se olika ut, som tex att "dottern" ska vara minderårig.

Dock ses Ageplay inte som att vara pedofilri med tanke på att de här människorna inte tänder på barn. De tänder på ett barns egenskaper men de vill ha det presenterat i en vuxen.

Så om ni vill testa på detta kan ni iställe för attt se "daddy" som er pappa se honom som en "sugar daddy". För jag menar vem har inte drömt om en dominant sexpartner som vågar ta för sig!?
 
 
 
 
 
/Irma
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: