likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Veckans hottie

Kategori: Veckans hottie

Då är det min tur att dela med mig av en hottie jag har varit små kär i sen ett år tillbaka kanske?!
Han är med i en serie som går på Mtv och hans namn är Daniel Sharman, han spelar i sin tur Isaac Lahey.
Han är en lång, sandblond och har kindben man skulle kunna skära sig på.
 
Om jag får säga det själv är han en typisk "Irmas drömkille som hon aldrig kommer få". Det är alltså inte så att jag drar hem killar från klubben som ser ut som honom. Inte för att det är något fel på dom jag drar hem men att få dra hem honom från klubben en lördag natt hade jag inte tackat nej till. 
 
Åh att få vakna bredvid denna människa hade inte varit helt fel. Så nu ska jag titta på några avsnitt med denna babe och drömma mig bort! 


 
 
/Irma
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: