likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

"Han" del 4

Kategori: Storytelling

 
 Ja nu är jag tillbaka! Min fortsatta historia med Han! Jag behöver inte dra ut på det så här har ni den! 
 
     Efter att vi haft sex första gången så sov jag hos Han natten efter men inget hände då. Men efter några dagars uppehåll så låg vi med varandra igen. Detta va nog första gången då jag övervägde att det kanske kunde finnas något mer mellan oss men den tanken försvann lika fort som den dök upp i mitt huvud.
     Vi var från varandra under juluppehållet men vi snackade lite på Facebook och när vi till slut återförenades så började han joina mig och Irma när vi kollade serier och det va här "problemen" började...
     Jag en tjej som gillar närhet, det behöver inte vara sexuellt men att ha någon bredvid sig när man sover är alltid mysigt. En person som håller om en och delar med sig av sin kroppsvärme. 
     Jag började fråga Han om jag kunde få sova hos honom för jag ville inte sova ensam. Då sa han det är ingen bra idé. Och envis som jag är så frågade jag varför. Och jag kunde se på honom att han tänkte en massa men ville inte säga det vilket gjorde mig mer irriterad på honom. 
     Detta hände några gånger men Han fortsatte kolla serie med mig och Irma.
Men under en fest så hamnade jag i hans säng och ni kan ju gissa vad som hände. Ja vi hade sex. Detta var den mest sexuella natt vi hade tillsammans, när jag tänker efter så låg vi med varandra 5 gånger den natten. En riktigt grym natt då vi fick ny kontakt mellan varandra och nu kanske det äntligen kunde vara bra mellan oss men så blev inte fallet. Istället tog han mer avstånd från mig och jag blev mer och mer irriterad och ville veta vad som försiggick i hans tankar. Vad tänkte han? Vad ville han med detta? Ska vi sluta hålla på? Eller vad tänkte Han egentligen?! Men han sa inget. 
     Jag va så arg och kluven. Och mer arg blev jag när jag märkte att några av våra gemensamma vänner började ta avstånd från mig utan att jag visste varför. Men till sist, en kväll  valde jag att faktiskt snacka med honom på riktigt. 
Och till sist sa han det. "Jag vill inte att vi ligger med varandra mer, det är jobbigt." Mitt svar "Okej men då är detta vår sista natt tillsammans." Han gick med på det. Och den natten va hemsk. Vi låg med varandra men det fanns ingenting där mellan oss. Ingen kemi eller någonting. Det va verkligen över mellan oss. 
Och sen pratade vi typ aldrig mer med varandra. Han hälsade aldrig. Han undvek mig och lämnade rummet så fort jag steg innanför dörren. Väldigt jobbig situation när man typ bor grannar och alltid umgås med våra gemensamma vänner. 
 
Här slutar min historia med Han. Inget förhållande eller lyckligt slut utan ren skär smärta som han orsakade på grund av att han inte hade kapaciteten att kommunicera med mig och säga hur han kände. Han valde istället att gå till våra vänner och säga hur dåligt han mådde över det och att han inte ville mer vilket han inte sa till mig förarens jag frågade honom. 
 
Så ett tips... Säg alltid hur ni känner även om det är jobbigt att säga eller tror att det kommer vara jobbigt för den andra personen att höra. Men tro mig det är värre att få veta i efterhand att personen aldrig ville detta egentligen. 
 
Jag vill nu tacka för mig och tackar Irma och Vicky för att jag fått dela med mig av min historia. 
 
Over and out! /E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: