likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

VECKANS HOTTIE

Kategori: Veckans hottie

     Äntligen min tur att skriva veckans hottie! Och håll i er nu där ute för här har vi en riktig heting! Låt mig presentera Mr Jared Leto! En kille vars ögon gör att man smälter och hår som ger mig ladyboner! 
 
     Jared är sångare i bandet Thirty seconds to mars och även skådespelare. Men det var inte så jag upptäckte honom. Första gången jag såg honom var morgonen efter Oscars galan på Ellen DeGeneres show där han va gäst och jag föll pladask! De ljusblå ögonen, skägget och det långa håret va helt i min smak och sen dess har jag inte kunnat släppa honom! En Gud i mina ögon och en man helt i min smak! För som jag berättat innan så ÄLSKAR jag killar i långt hår!!! 
 
     Så här är Veckans Hottie! Jared Leto! 
 
 
 
/Erika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: