likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Fetisch torsdag

Kategori: Allmänt

Hello kids!
då var det dags igen eller ja lite försenat men vi jobbar på det!

Idag har jag letat upp en lista med lite udda fetishes! (Men kom ihåg don't knock it till you try it). Låt listan börja!

1. Stuck in qicksand - Yes sant som det är skrivet.. Det finns alltså folk där ute som tänder på att se tjejer eller killar försvinna ner i kvicksand.

2. Can't start the car - Så här har vi ett scenario där personen i fråga inte kan starta sina bilar och det kan tydligen få killars växelspakar att bli extra styva.. Men j tänk er en lätt klädd brud med oljefläckar och sexigt svett vid sidan av vägen. Inte helt fel det inte!

3. Cake farts - Inte en personlig favorit, måste erkänna att det är slöseri mer tårta! Men här är det då meningen att man klättrar upp på tårtan, sätter sig på den och fiser.

4. Ballonger - Ja detta är en fetisch som innehåller de runda, färgglada fest dekorationerna. Denna fetisch kallas även för "lonner" och det finns lite olika sätt som den utspelar sig. Man kan tända på att smälla dem, sitta/liga på dem eller blåsa upp dem.

5. Yiffing - Detta är egentligen inte en fetisch i grund och botten. När jag läser om det är det folk som klär ut sig till pälsiga djur och skapar en personlighet till kostymen. Sen finns det personer som tänder på att ha sex i dessa kostymer.

6. Teddy bears - Jag varnar nu min barndoms favorit Björne! Detta är alltså en fetisch där folk tänder på sina gosedjur. Dom kan göra om gosedjuren så att de tillfredsställer "bättre".

Så här var en lite lista men saker som ikväll under mitt googlande fascinerade mig! Hoppas er kväll blir bra, nu ska jag återgå till att dricka vin med Erika.

/ Irma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: