likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Veckans hottie

Kategori: Veckans hottie

Idag presenterar jag en ny kategori här i bloggen - veckans hottie. I denna kategori visar vi upp våran hottie for the week (duh). Det kan vara killen/tjejen vi vill gifta oss med, vill vara bästa vän med eller helt enkelt bara spendera en helg med vilt och hett sex. 

I alla fall... let me present my hottie of the week - Luke Hemmings. 

Luke Hemmings är en australiensk snygging som spelar i det populära pojkbandet 5 seconds of summer. Han är en typisk Victoria kille - blond, blåögd, lite halvblyg och bara allmänt weird. Jag var född till att bli cougar vilket gör att det är ännu mer av en turn on att Luke är några år yngre än mig. Killen är faktiskt 96a och fyller snart 18 år, men hans unga ålder hindrar inte mig från att fantisera ihop very dirty stuff. 

I mina fantasier är vi båda nakna, svettig och kåta och Luke gör betydligt mer med den där tungan än att bara posera på bild...

Nu när jag presenterat mitt hottie vill jag veta - vilken är din hottie of the week? 

/Victoria 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: