likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr WTF

Kategori: Storytelling

Jag har tidigare i bloggen berättat om en kille som jag valde att kalla Mr Player. Om ni inte läst den historian uppmanar jag er alla att göra det innan ni läser denna historian (gå in på Storytelling lite längre bak), eftersom Mr WTF är lite av en fortsättningshistoria på den. Detta är också en historia jag skulle vilja kalla not my proudest moment.

Om ni inte vill eller orkar läsa om Mr Player ska jag summera honom lite snabbt. Mr Player var en riktigt snygg, men inte alls min typ, svensk fotbollskille jag hade sex med i Turkiet. Jag var helt på det klara med att min och Mr Players lilla thing bara var en one time thing, men blev ändå lite smått äcklad när jag fick reda på att han ljugit om hur många han legat med på sin semester och att han några timmar innan jag och han hade sex hade legat med någon annan. Därför hade jag en sak i mina tankar; payback. Hur bra min payback blev är väl riktigt questionable.... Här kommer historian om mig och Mr WTF.

Jag och min kompis S hade precis kommit hem från våran Turkietresa och kände oss bättre än någonsin. S hade börjat småragga på Mr Players kompis i Turkiet och hon hade bestämt att vi skulle dra till deras hemstad, två timmar bort, för att festa med dem igen. Jag gick med på idén och hade inställningen att Mr Player skulle få känna exakt vilken bitch payback verkligen är. Mr Player hade fått för sig att jag var intresserad av honom, och åkte hela vägen till deras hemstad för att träffa honom vilket gjorde mig riktigt pissed. För att visa honom hur totalt ointresserad jag var av honom var planen helt enkelt att jag skulle ragga upp någon av hans kompisar och skita totalt i honom resten av kvällen.

När vi kom till förfesten hos Mr Players kompis och S ragg vid namn P var stämningen lite halv seg, så jag tyckte det var en riktigt bra idé att börja pimpla i mig min bag in a box för glatta livet. Efter måååånga glas vin senare hade stämningen höjts lite och in genom dörren kom ett helt killgäng. Ingen av killarna var min typ men jag siktade in mig på den jag tyckte var snyggast av dem, M som så småningom skulle bli Mr WTF.

Efter lite snabb facebook konversation med P hade jag Mr WTF på tråden. Han kom och satte sig bredvid mig på golvet och vi började genast snacka och klickade rätt bra. Mr WTF var lång, mörkblond, finklädd och verkade vara en snäll och ordentlig kille. Han hade precis gjort slut med sin flickvän och verkade riktigt på lite rebound sex.

Medan jag raggade skamlöst på Mr WTF och pimplade vin så försökte Mr Player med alla metoder för att få min uppmärksamhet och försöka få Mr WTF att tappa intresset. Vi körde jag har aldrig och Mr Player drog saker som ”jag har aldrig legat med något i det här rummet”, ”jag har aldrig legat med någon i Turkiet” för att få mitt nya ragg att sluta ragga. Men det skrämde inte bort Mr WTF som faktiskt verkade vara en decent guy. När Mr Player märkte att inte det fungerade försökte han fånga min uppmärksamhet med att klä av sig massa kläder och dansa sexy.

Men jag var inte ett dugg intresserad av någon dirty dancing, utan bara Mr WTF, payback och min bag in a box som jag pimplade allt mer frenetiskt av. Tillslut hade jag druckit så mycket att jag mådde riktigt illa och jag drog med mig min kompis S in på toan för att spy. Efter jag var färdig fick jag låna hennes tandborste och hon sprutade parfym om hela mig och fixade mitt smink. Jag var mer taggad än någonsin, jag skulle fan ut på klubben och se vad storstadsklubbarna hade att erbjuda.

När vi väl kom in på klubben tog det fem minuter innan jag spydde igen och jag, S, P och Mr WTF bestämde oss för att dra hem till P igen. Vad som händer här efter är en jävla massa flashbacks och minnesluckor allt slängt tillsammans. Jag kommer ihåg att vi satte oss i en taxi för att ta oss till lägenheten, taxituren dit har jag dock inget minne av. Har dock fått det förklarat för mig ett antal gånger. Tydligen hade jag suttit och grovhånglat med Mr WTF, hans hand under min kjol i full aktion när jag däckar.. What can I say... not my proudest moment?

Jag vaknar tydligen till i alla fall, för i nästa flashback är vi i lägenheten. Mr WTF letar frenetiskt efter en tändare för att tända sin cigg men hittar ingen och tvingas tända ciggen på spisen. Vi står och röker och kysser varandra på balkongen när min kompis S plötsligt kommer utspringandes, tar sats och försöker slänga sig över balkongräcket. Efter att ha druckit lite väl mycket tycker hon det verkar som en bra idé att hoppa ner från tredje våningen. Mr WTF drar väck henne från balkongen och jag ropar på P som får komma och lösa situationen när S springer ifrån lägenheten och ut på gatan gråtandes. För han kommer något som jag skulle vilja kalla not my proudest moment 2.0.

När min kompis S stuckit iväg och P sprungit efter fällde jag och Mr WTF ut bäddsoffan, klädde av oss helt nakna.... och där tar det slut. Minnesluckan är total, jag vet inte riktigt hur det hela gick till men jag vet att vi hade sex. När S kom in en halvtimme senare kom hon in och störde oss för att hon ville ha en kram av oss, efter har hon sagt att rummet osade av sex och en svag lukt av spya i mitt hår. Fräscht? Not so much kanske.

Några timmar senare vaknade jag upp naken och ensam, bredvid en kondom och ett par vita killstrumpor. Mr WTF hade lämnat mig då jag tydligen däckat efter vi haft sex. I can't really blame him. Jag kan inte sett vacker ut i mitt drunken state.

Kan väl inte direkt säga att mitt payback mot Mr Player blev sådär riktigt bra heller.... Tur att jag aldrig träffat eller behöver träffa dem igen!

Hoppas my misery fick er lite glada i alla fall!

/V

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: