likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr Player

Kategori: Storytelling

Jag har precis kommit hem från Turkiet och försöker landa i min vardag. Vår lilla stad känns dock lagom tråkig när man druckit alkohol och festat på feta klubbar varje dag. Turkiet var en dröm, och precis vad jag behövde just nu. Att komma ifrån allt och alla, få släppa lös och vara mig själv. Det blev mycket sol, bad, spårade utgångar och också lite sex. Jag hade sex med två killar i Turkiet, en tysk och en svensk, och tänkte idag berätta om den andra av dem. En kille som jag valt att döpa till Mr Player. 

Mr Player var en svensk fotbollskille som bodde på vårt hotell. Han såg jävligt bra ut, inte alls min typ, men många andras. Han hade mörkt hår, mörka ögon och en snygg brunbränd kropp efter många dagar på stranden. Min kompis S hade kollat in honom och hans killkompis under de två första dagarna av vår resa och tyckte båda var riktiga puddingar och att vi defintivt borde satsa. Jag var lite mer tveksam, men så satt vi och förfestade nere i restaurangen och drack määängder av gratis vin, och i den nersläckta utomhus restaurange började faktiskt Mr Player och hans kompis se riktigt bra ut. Efter lite flirtande blickar frågade Mr Player oss om vi ville joina hans kompis + deras 2 vänner som var ett par att spela kort. Vi tackade självklart ja. Efter lite (läs mycket) mer vindrickande så bestämde vi oss för att dra ut och göra Alanyas klubbar osäkert. Hamnade på en asbra klubb vid namn The doors (dra dit om ni är i Alanya!!!!) och det slutade med att jag blev pullad av Mr Player på ett överfullt dansgolv. Hur det hände vet jag inte, jag vet bara att det hände. 

Vi fyra som dragit ut bestämde oss för att dra hem, och innan det blev dags att dra till hotellet kände vi för att dra ett nattbad. Så klockan fyra på natten begav vi oss ut i havet och de gigantiska vågorna. Att försöka vara sexig och strula medan man blir dränkt av saltvatten var jävligt svårt, så rätt snart drog vi till hotellet. Efter vi duschat begav vi oss till Mr Players hotellrum. Det slutade, som ni kanske förstår, i sex. Mr Player var faktiskt jävligt bra på sin sak, det ska jag inte sticka under stolen med, och att ligga med honom var najs. Det som inte var riktigt lika najs var att  jag dagen efter vi knullat fått reda på att han knullat typ tio andra tjejer på hotellet.. 

Men vår historia slutar faktiskt inte där. Jag och min kompis mötte upp Mr P och hans kompis dagen efter för att chillkröka och dricka captain morgan dagen efter. Jag blev aaaaaaaaalldeles för full efter att fått drinkar med 90 % captain morgan och 10 % cola. Min omdömeslöshet och det faktum att jag var sjukt kåt gjorde att jag knullade med Mr Player igen. Ungefär två timmar efter han knullat en annan brud dessutom. Kan väl säga att jag känner mig lagom äcklig nu efter att ha knullat honom. Men men, shit happens, och det kommer alltid finnas de knullen är man känner sig lite lagom dum efteråt. 

Mr Player var ett asshole och det är bara att glömma att man knullat assholes. Eller gör man som i mitt fall, drar till staden han bor för att festa med honom och knullar sedan en av hans kompisar... Aja, den historian får jag dra imorgon. ;) 

Hoppas ni mår bra!

/Victoria 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: