likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Onanera mera!

Kategori: Åsikter

En sak som är jävligt tabubelagd för oss tjejer är ämnet onani. Killar runkar hejvilt, skickar bilder på sitt styva könsorgan si sådär varje dag och kan prata med vem som helst om att de runkade tre gånger igår, höhö.

Med oss tjejer är det annorlunda, samhället säger att det på något sätt lite halvt onormalt att vi tjejer skulle vilja röra vårt könsorgan i syfte att njuta.  Jag tror att den generella synen är att tjejer inte onanerar, och jag tror också att det är den synen som får fler tjejer att inte vilja onanera. Att onanera är tabubelagt, man ska inte onanera och onanerar man ska man inte snacka om det. Knappt ens med sina tjejkompisar.

Jag skulle vilja säga att jag och mina tjejkompisar kan snacka om allt. Utom onani. Om vi väl kommer in på ämnet om någon av oss onanerar kollar nästan alla ner lite i marken och vill inte svara. Är det någon som uppriktigt svarar att ja, hon onanerar, så är det som att alla kollar konstigt på den personen. Är hon verkligen så ensam att hon onanerar? I mitt vännergäng är det som att du automatiskt är forever alone om du pullat. Nästan varenda jävla kille runkar varje dag, skulle det då innebära att hela jordens manliga befolkning är forever alone? Nej, för det är socialt accepterat att de drar i snoppen dagligen.  Det är därför vi tjejer behöver fram med våra händer och onanera mera, vi måste upp till kamp och göra det till en socialt accepterad grej att vi också onanerar. Vi är tjejer och vi har fan också våra needs, det betyder inte att vi är ensamma eller udda. Nej, det betyder bara att vi är kåta.

Många av mina kompisar erkänner att de har provat att onanera, men kommer alltid med kommentaren att de inte gillade det. ”Amen nääe, jag provade och det är ju inte ens skönt, man behöver ju fan en kuk.”

Men to tell you the truth ladies, du behöver fan inte en kuk för fem öre. Ibland, eller ja oftast, är det så way mycket skönare att onanera. Du kan bara använda dina händer eller diverse hjälpmedel och experimentera dig fram. Det finns sexleksaker i alla möjliga former och storlekar. Du kan använda dildo, vibrator, geishakulor eller vad fan du nu vill. Och vill eller vågar du inte köpa sexleksaker så finns det saker i ditt hem du kan använda. Jag har bekanta som onanerat med gurkor och diverse frukter och till och med en som onanerat med en glasflaska, det är dock inget jag skulle rekommendera för det känns som det borde vara jäääävligt obehagligt. För er tjejer som gillar oralsex har jag också ett tips. Jag har hört att det ska vara döskönt att använda sig av en matpensel, en sådan där du marinerar kött och sånt med. Du tar helt enkelt och doppar penseln i lite babyolja och stryker den över din kliotris, eller dina andra känsliga ställen. Det är inget jag provat själv men skulle kunna tänka mig att det är najs.

Jag tycker fler tjejer borde onanera mera. Genom att onanera och ta på dig själv kommer du själv fram till vad du tycker är skönt och inte så skönt. Då blir det ju också mycket enklare för dig att visa dina framtida sexpartners hur de ska göra för att tillfredställda. Jag har flera vänner som haft flera sexpartners men ändå inte fått någon orgasm eller känt sig nöjda med sina ligg. Jag tror delvis det kan bero på att de inte onanerat, att de inte vet vad de själva gillar och därför inte kan visa det vidare till sina ligg. Du kanske inte ska förvänta dig att den du har sex med vet vad den ska pilla och peta när du inte ens själv vet det?

Så tjejer bara onanera mera så är allt frid och fröjd!

/Victoria 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: