likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Lucky nr 28

Kategori: Storytelling

Så jag sitter här och dricker mitt snabbkaffe för att bota min huvudvärk. Jag ser hur det börjar ljusna utanför fönstret och det påminner om en natt från början av sommaren.  Kvällen hade börjat som våra vanliga ”i kväll ska vi vara nyktra” kvällar. 
Vi sminkade oss och diskuterade frågan ”att dricka eller att inte dricka”. Till slut blev det som det alltid blir i slutändan inte bara en fylla utan en RIKTIG fylla.

Hur som helst jag, V och våran tredje partner in crime begav oss mot vår förfest. Vi var taggade som fan och bilturen ditt var fylld med Instagram och hög musik.

Men jag tror att jag pratar för oss alla tre, när jag säger att då dörren öppnades och vi såg in ville vi mer eller mindre bara åka hem igen.

Inne i den ganska så trånga lägenheten satt fem åh så mycket äldre människor och väntade på oss. Eller ja okej så mycket äldre va dom väl inte men vi kände oss som femte klassare som råkat snubbla in på en riktigt tråkig högskolefest.
Så vi gjorde som vanligt folk gör när de hamnar på en tråkig fest. Vi klunkade fortare och bättre än alla de andra.

Men okej tillbaka till saken, har ni någonsin varit på en fest där ni ser en person och bara vet att det är honom jag vill ha!? Tja så var det för mig den kvällen. Han var kanske inte min typ men jag tyckte helt klart att han va snyggast i rummet, vilket i detta fallet kanske inte var det svåraste? Det uppstod dock ett problem då våran tredje partner med tyckte om honom och jag med sämre självsäkerhet kände pressen och jag antar att jag gav då jag såg dem hångla någon timme in av förfesten.

Samtidigt flög det runt en irriterande fluga runt min existens, en av den ”snygges” vänner blev mer och mer klängig. Jag menar jag gillar att diskutera saker nykter och på fyllan men tydligen var detta extremt tilldragande för honom.
Under kvällen lyckades jag inte bara dra till mig 28åringen utan även en svart 40årig DJ. Det var en underlig kväll ska ni vet.

Efter att klubben stäng och jag badat i en av stans många fontäner hamnade jag i en dusch med 28åringen. Plötsligt stod han bara där i kalsonger medan jag förtvivlat försökte tvätta av mig fontänvattnet. Det blev översvämning på toan och vatten sprutade åt alla håll. Jag menar äldre är ibland bättre, han va bra på att hångla i alla fall.

Plötsligt fråga han om jag ville följa med honom hem och jag sa naturligtvis ja. Jag menar don’t knock it till you tried it eller något i den stilen. Vi gick där i soluppgången och jag måste erkänna att de va ganska gulligt tills han stannade upp, kollade mig djupt i ögonen och sa ”nu går vi hem till mig och har villt passionerat sex tillsammans, du och jag”. Tro mig det var så inte tändande. Jag insåg även en annan sak att han bodde där mitt ex bästa vän bor och utan att ljuga mådde jag genast lite illa.

Väl inne i hans o så omöblerade lägenhet (creepy btw) åkte kläder av ganska snabbt.
Det var ganska oroväckande hur hårig han var där nere. Jag menar vist lite stubb eller så är ganska vanligt hos alla men hans hår va lika långt som hans kuk då han inte var hård. Oroväckande. Hur som ansåg han väl att han både va för trött och full för att ha sex, sex så han valde att ha oralsex. Inte för att han va dålig, jag menar han är helt klart den bästa jag varit med om någonsin. Det ironiska var bara att morgonsolen speglades på hans tunnhåriga huvud.

Han var i alla fall charmig och trevlig!

/ Irma


 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: