likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

"Han" del 3

Kategori: Allmänt

 
 
   Hej! Aa som ni vet så blev det inget sex sist. Kondom är viktigt. Men nu går vi vidare. För min historia med Han har bara börjat. 
 
   Jag ville ha sex och jag va SÅ nära! Så irriterande men envis som jag är så gav jag inte upp, snart skulle det bli fest igen.  
Fredagen då festen skulle äga rum var hektiskt, upp tidigt och fixa sig inför morgonens luciatåg sen skulle det vara luciafest på kvällen och Han skulle vara där hela dagen. Han skulle få se mig som lucia och vi skulle festa tillsammans den kvällen. MEN luciatåget va en katastrof! Luciakronan ramlade nästan av mitt huvud så jag kunde inte röra en fena. Tänkte att detta måste vara min otursdag så jag skulle definitivt inte få ha sex den kvällen...
   Som tur va så blev resten av dagen bra. Mycket skratt och mys med vännerna. Och nu va kvällen äntligen här. Jag tog på mig min svarta spetsklänning. Håret och sminket blev toppen och jag kände mig oslagbar!
   Festen ägde rum hemma hos Han där han bor med våra vänner. Och där sitter vi igen,  på hans soffa i det rummet där så mycket har hänt. Och jag ville bara att festen skulle ta slut så ja kunde följa med honom in på hans rum. Och så blev det! (nästan) Festen började ta slut men istället för att gå in på hans rum så somnade vi på soffan. Jag sittandes i hans knä. Men efter en stund så la vi oss båda i hans säng där vi till sist började kyssas
   Åh vad Han är bra på att kyssas!!! Han knäppte upp min svarta spetsklänning och hans skjorta åkte av. Det gjorde även byxorna. 
"Nu skulle det hända" tänkte jag. Och denna gången va jag förberedd med kondomer. Två stycken hade jag tagit med mig för säkerhetsskull. 
   Han fick stånd och nu åkte underkläderna av och än en gång blottades hans STORA penis mitt framför mig. Och nu åkte kondomen på! 
"Äntligen!!!" Tänkte jag, nu ska vi ha sex. Och han trängde in i mig. Jag var beredd på att det skulle göra extremt ont men det gjorde det inte, det sved bara. 
   Vi hade sex! JAG hade SEX! För första gången med Han! Jag va inte längre oskuld. Jag hade haft sex och med fanatiskt snäll kille som fick mig till att känna mig trygg och bekväm. 
"Du fick lucian" sa jag till honom.
"Ja det fick jag" sa Han och kysste mig.
   Vi hade sex en gång till under denna natten. Och allt gick bra (eller hur man nu ska uttrycka sig). Sov hos honom natten efter också men då hade vi inte sex. Film och mys, bara ligga och hålla om varandra. 
 
   Ja allihopa....nu har jag haft sex med Han. Och nu tror ni kanske att historien är slut men då tror ni fel. Det kommer mer! Mer sex, mys, drama och gräl. 
"Inga känslor" sa vi. 
"Inget förhållande"
Men hur gick det med det? Fick vi känslor för varandra eller slutade det helt illa. 
Jag är snart tillbaka. Ni ska få veta, jag LOVAR! 
 
Kram E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: