likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Den första gången

Kategori: Irma

God morgon på alla er där ute! Hoppas ni vaknar bakis med någon i er säng eller i någon annans säng.
För här i lägenheten har helgen gott till att jobba, äta kladdkaka och sova. Men vi har även hunnit med
lite flirting, kyssar och teater. Men den historien tar vi en annan gång.
Nu tänkte jag på en förfrågan vi fick för några dagar sedan. En läsare tyckte att det skulle vara intressant om
vi kunde dela med oss av vår första gång. Eftersom Erika redan delat med sig av sin drama fyllda första gång är det bara jag och Vicky kvar så här kommer nu min historia!

Jag kan dra bakgrund historian lite snabbt. Jag träffade killen som skulle sno mitt V card redan när jag gick i 8.
Då jag såg honom för första gången föll jag för honom. Jag fann allt hos honom attraherande. Hans mörka ögon,
hans armar, tatueringar, oljan under hans naglar, hans leende och ja allt med honom bara.
Efter mycket om och men vågade jag en dag skakigt fråga om hans nummer. Vi började smsa direkt och slutade aldrig.
Men saker gick inte åt det håll jag ville eller det gjorde dom kanske bara inte i den hastigheten jag ville.

I ettan på gymnasiet tog en kompis tillslut min mobil och skrev till honom att hon tyckte han borde ha en fest snart.
Och så blev det, jag vill inte säga att det var min första fest för jag hade varit full innan men om jag ska vara ärlig
så var det nog min första. Men jag klagar inte jag fick ju vara nära honom. Då vi blev hämtade fick jag bara en kram och jag tänkte att jaha det var det de.

Då jag och Vicky låg i en bäddsoffa samma natt fick jag ett sms från honom. Han frågade om vi inte kunde se film ensamma någon dag. Lycka kan inte ens förklara hur jag kände.
Så helgen efter satt jag i hans nedsuttna soffa och tittade på honom medan han laddade ner en film. Någon stans där i mellan nedladdningen och början av filmen kysste han mig. Fjärilar flög rundor, blodet rusade och hjärtat bultade.
Efter detta kom tiden då vi blev tillsammans och eftersom han var några år äldre var min familj inte helt okej med
att jag skulle få sova över hos honom.
 
Men tillslut kom kvällen då jag skulle få sova med honom för första gången.
Jag ödslade ingen tid efter att dörren till hans lägenhet stängts. Det är kul i efterhand att jag kastade mig i hans
armar och att han nästan tappade mig då han inte var beredd. Det är kul att tänka på hur kläder inte direkt smälte av som dom gör i filmer utan mer fastnade i allt och hur vi sen klumpigt slänger oss i sängen.

Det pinsamma med detta är ju att efter många försök så inser vi att jag är för liten. Alldeles för lite eller ja trång.
Detta kanske inte låter som något stort men för mig var det katastrof. Det var hemskt och jag var så ledsen.
Vi jobbade ju på det ett tag och tillslut så gick det. Men det fick mig att må så dåligt. 

Men hur jag än vrider och vänder på det räknar jag denna gången som min första. Det var första gången jag var naken med någon. Och naken på ett sätt jag aldrig varit förut. Jag är glad att det var med honom och jag skulle inte ta tillbaka det för allt i världen. Jag skulle vilja påstå att förlora mitt v card är något av det mest traumatiska jag varit med om.

Så här var kort och gott min historia. Den var kanske inte lika saftigt som Erikas men det kan jag nog leva med.
Nu vill jag bara säga tack Klara för att du gav oss en förfrågan och jag hoppas att fler av er vill ställa frågor eller
berätta era historier. Jag hoppas även att du Klara är nöjd med historian! Nu önskar jag er en fortsatt trevlig söndag med mycket kaffe, godis och mys.
 
 
 
/ Irma 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: