likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Sex pose friday

Kategori: Allmänt

Lite sent jag vet men here we go!
Jag låg i min säng och kollade runt lite och hittade online versionen av Cosmo och kom plötsligt in på deras sex råd.

Jag blev genast intresserad då det va en top tio lista på olika ställningar och vinnaren var (trumvirvel) sex upp mot väggen! Alltså stående sex positioner.
Jag kan ju helt ärligt erkänna att mer än hälften av alla mina sex drömmar har minst en vägg iblandad.

Problemet med mångas version av sex mot väggen är ju att killen faktiskt ska hålla en upp och samtidigt röra sig. Visst i en drömvärld skulle det gå men jag tror inte att någon jag varit med skulle orka det mer än kanske fem minuter.
Men det finns andra sätt bara man är påhittig!
 

Exempel som dom visar på bilden.
Hur som hade jag varit glad bara jag hade hittat en kille eller tjej som jag verkligen hade haft en sexuell spänning med så att jag kunde uppfylla denna sex pose!
 

Ha en trevlig helg där ute, hoppas er helg är fylld av fester, sex och mys!
 
 
 
 


/Irma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: