likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Sex pose friday

Kategori: Sex pose friday

Hej alla mina vänner!

Jag (Victoria) har varit sjukt upptagen på sistone. Jobbat och pluggat om vart annat, vilket gjort att jag varit lite oaktiv på bloggen. Ska försöka bättra mig, men tur att Irma och Erika är duktiga! Som ett litet plåster på såret kommer en försenad sex pose friday. 

Jag presenterar en ganska vanlig sexställning - nämligen doggy style. För er som inte vet är doggy style när den ena partnern står på alla fyra som en hund och den andra personen står bakom och penetrerar den andra genom att föra in kuken/dildon/whatever. 

Doggy är en av mina både hat och älskpositioner. Jag (och Irma som sitter bredvid mig) tycker att doggy gör det lätt att få en bra rytm och ett bättre sammarbete överlag, med det menar vi att man lättare kommer i takt med varandra, vilket gör sexet bra och det blir lättare att komma för båda. Nackdelen är att det är en stor risk för fanny farts eftersom det kommer in rätt mycket luft i fittan under denna position. En annan nackdel är att snoppen lätt kan glida lite fel och träffa helt andra spots än där den ska vara. Pungkulorna kan också slappa jävligt hårt och högljutt vilket är en nackdel som fan. Ljud under sex är ett big no no för mig. Irma som haft doggy i ett väldigt litet utrymme hade stora blåmärken på innerlåren på grund av alldeles för vilt doggy. Men det berättar hon mer om själv. (;

Nu mina babes ska jag hoppa in i duschen för att tagga en utgång. Får se om man lyckas få något hemsläp! Are you rooting for me? 

Puss
/Vicky

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: