likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

"Han" del 2

Kategori: Allmänt

 
Hej igen! :) 
 
Nå vart lämnade jag historien sist? Jo just det "jag kommer skämmas som fan för detta imorgon" 
 
Efter att jag och Han hånglat med varandra på soffan i timmar så gick jag hem. Dagarna efter så pratade vi inte med varandra. Men jag tänkte mycket på frågan om jag ville att Han skulle få ta min oskuld. Och till sist bestämde jag mig. JA!
Snart skulle det vara fest igen och då skulle jag lägga in en stöt. Jag ville ha honom. Men skulle jag berätta för honom att han skulle vara min första. Jag pratade med mina vänner och de flesta sa att jag inte behövde göra det om jag inte ville. Så jag bestämde mig för att inte berätta det. 
Snart skulle det bli fest igen och jag bestämde mig för att satsa, detta skulle bli kvällen då jag skulle ha sex för första gången. 
Vi stack först ner till den lokala puben där vi drack, snackade och dansade. Sen när vi skulle gå hem så gick jag och Han tillsammans. "Det kommer hända" tänkte jag.
 MEN Han va rätt berusad och betedde sig som en douche så jag blev arg och skällde ut honom. Gick hem till min kompis och drack ett glas vatten sen gick jag tillbaka till honom. Då hade festen börjat ta slut och det va lugnt där. På något sätt så hamnade vi i soffan igen (samma soffa som vi hånglat i någon månad tidigare) och sen ramlade vi ner på golvet. Liggandes där kom Han med förslaget att vi skulle bygga en koja. 
"Okej" sa jag och så tog vi fåtöljen och la över oss tillsammans med en kappa som vi hittade i rummet och sen stack vi in våra huvuden i mörkret som kojan gav oss.
"Jaha och vad gör vi nu då?" Frågade jag i hop om att vi skulle börja kyssas ( för tro det eller ej, men det va lite mysigt att ligga där trots att där låg två personer som hade däckat på soffan).
"Vi berättar spökhistorier!" Sa han och började berätta. 
   Musiken spelades fortfarande i högtalarna och till sist somnade vi. Men mitt i all sömn, på något sätt så började vi kyssa varandra. Det blev ett riktigt grovhångel där på golvet. Till sist frågade Han om vi skulle gå in och lägga oss i hans säng. "Yes!" Tänkte jag och följde med. 
   Väl inne i sängen fortsatte vi. Kläderna åkte av och förspelet drog igång. Detta hade jag aldrig varit med om men jag förstod precis vart det skulle leda. Vi skulle ha sex med varandra. Jag skulle få ha sex för första gången och Han skulle vara min första. 
   Efter ett bra förspel med mycket smekningar och kyssar så va det dags. Han tog av sig kalsongerna och där såg jag för första gången det manliga könet. Och jag kan säga att jag blev chockad! Han var väldigt bra utrustad om jag får uttrycka det så och jag tänkte direkt att den aldrig skulle kunna få plats i mig. 
   När han är på väg att ta sats för att föra in den så frågar jag 
"Har du kondom?" ( en sak som jag anser vara väldigt viktig!) 
"Fan! Nej det har jag inte" sa han och la sig bredvid mig. 
Besviken blev jag. Jag var SÅ nära att ha sex!!! Jag ville ju! Även om jag blev lite rädd när jag såg hans STORA penis så ville jag, mer än något annat! Men som sagt så hade vi inte någon kondom. Jag spenderade natten hos honom. Åh vad jag tyckte om att sova med honom. Mitt huvud mot hans bröst. Han höll om mig precis som man ska göra. Och morgonen efter så låg vi och kollade film. En bra start på dagen som sedan blev seg med bland annat ett totalt misslyckat luciatåg där den större delen av tåget va bakis och där lucian (jag) precis hade haft sitt livs mest erotiska natt. 
 
Ja som ni märkte så blev det inte sex denna gången heller. Jag var fortfarande oskuld efter denna natt. Tyvärr! Men jag gav inte upp jag ville ha sex med honom. Och han ville ha sex med mig.
Men kommer det bli så? 
Kan meddela er att vår historia slutar inte här heller. Det kommer mera...
Det lovar jag er! 
 
Kram E

Kommentarer

  • Joline säger:

    Spännande! ;)

    2014-05-24 | 10:08:57

Kommentera inlägget här: