likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

"Han" del 1

Kategori: Allmänt

 
   Hej! Jag gästskriver här i bloggen och har valt att kalla mig E! Jag kommer berätta om mina få men väldigt speciella händelser som handlar om killar och sex. Vi börjar från början. 
 
   Jag har aldrig varit en speciellt populär tjej bland killarna men i höstas fick jag lära känna en kille (vi kallar honom Han). Eller ja vi hann inte riktigt lära känna varandra...
Vi bodde nära varandra och hade gemensamma vänner men vi snackade aldrig med varandra.
Men på en fest i höstas så var det till sist bara Han och jag kvar när alla andra gått och lagt sig. Vi satte igång en film och efter en liten stund så hade jag mitt huvud mot hans axel och längs med filmens gång så sjönk vi längre ner i soffan och pratade. 
"Bara så du vet så gör vi inget ikväll, det är bara mysigt att ligga såhär" sa Han till mig och jag höll med,
"Jag ligger inte första kvällen" sa jag. 
   Filmen tog slut och vi satte igång en ny. Då började det. Jag kommer inte ihåg vem som tog första steget. Men Han hade flirtat med mig hela kvällen och det va hans förslag att vi skulle kolla film. Men jag protesterade inte. Snarare tvärtom! Tycket han såg bra ut och lite uppmärksamhet har man aldrig dött av.  Men osäker/okunnig var jag...
   Aldrig legat med någon innan och heller inte hånglat med någon på det viset som vi gjorde. Hans händer strävade in under min kjol och innanför min blus. Men det ville jag inte, som sagt så ligger jag inte första kvällen och med tanke på att jag va oskuld så kände jag inte direkt för att bara göra det med honom i hans soffa. Så jag tog bort hans hand lite smidigt och fortsatte kyssa honom. Detta pågick ett tag, ja snarare hela natten... Kul va det och när solen gick upp (och efter ett flertal försök från hans sida att få sin hand innanför mina byxor) så insåg han att det antagligen inte skulle bli något "mer" med mig så bestämde vi oss för att sluta.
   Ett sista försök från hans sida kom när han började fråga om jag ville sova hos honom men då avbröt jag honom och sa att jag skulle gå hem till mig. Bor bara några meter ifrån honom och tyckte att det va dumt att "locka" honom till mer när jag inte ville något mer.
     Han följde mig till dörren och när vi sa hejdå tittade jag på honom och där stod han. Sött invirad i sitt täcke och sa "Jag kommer skämmas som fan för detta imorgon" och tittade ner i golvet. Antar att han menar att han gjorde så många försök till att försöka komma innanför mina byxor utan resultat.
"Ingen fara, jag kommer hälsa på dig som vanligt imorgon" sa jag, gav honom en kram och gick hem till mig. 
 
Min historia med Han tar inte slut här. Det kommer mer drama och händelser. Kommer han vara killen som tar min oskuld eller inte? Det får ni veta sen ;) 
 
Kram E

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vill veta mer! Kul att ni uppdaterar igen!

    2014-05-23 | 20:50:11

Kommentera inlägget här: