likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

We are back baby!

Kategori: Allmänt

Så jag vill börja med att säga hej igen! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för våran frånvaro på bloggen det senaste halvåret. Dock anser vi att vi har många sköna historier redo och vi ser ljust på 2014.
Både jag och V har haft ett stressigt och på sinna ställen jobbigt halvår men vi har nu bestämt oss för att ta tag i detta igen. Vilket jag är extremt glad över!
Hur som helst, nu ska både jag och V fundera ut saftiga berättelser som förhoppningsvis är lite små roliga på sina ställen.
Låt oss nu se vad 2014 har att ge.
Kärlek? Förhållanden? Sex? Killar? Tjejer? Nya sätt att se på livet?
Förhoppningsvis lite av alla dessa grejer.

Nu säger jag god natt från min ensamma säng och hoppas att ni kommer att gilla det vi ger.

 

 

 
 
 
 
XXX
I & V
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: