likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr Creepy

Kategori: Storytelling

Så nu medan jag sitter i min säng med mina katter kommer jag att tänka på en ganska lustig historia.

Det var nu i somras om jag inte minns fel. Jag och V hade varit ute på en pub i byn bredvid med en av våra vänner. V hade tagit stunden i akt att prata med Mr Virgin (Victoria har delat deras berättelse redan här på bloggen, ni kan läsa denna under storytelling och Mr Virgin). De verkade hålla på att lösa sina problem så jag frågade om han inte ville följa med oss hem.

Detta blev ett uppskattat beslut från deras sida. Men i bilen hem insåg jag hur jävla ensam denna kvällen skulle bli för min del. V och Mr V satt och gullade i baksätet.
Men under bilturen kom V på att vi faktiskt hade den perfekta killkompisen för denna kvällen. Så jag smsade honom, denna kvällen kommer ge oss många goda skratt i framtiden.

Mr Creepy lärde jag och V känna för något år sedan. Han hade alltid fest i sin källare hos sin mamma och pappa. Detta kanske låter hemskt deppigt (vilket det var till största del) men det finns inte mycket att göra här hemma och det fanns alkohol.
Hur som helst, han är den killen som inte kan sikta in sig på en tjej utan måste ge sig på alla. Det var så obehagligt ibland att man kunde få ångest av det.

Han hade visat intresse för mig ett par gånger, ja det vill säga lika många gånger som han visat intresse för mina andra vänner. Men denna kvällen var jag desperat så jag tänkte varför inte där jag satt och smsade.

Han svarade att han var på ett lokalt ställe i vår by. Vi stannar utanför lokalen och där står han med en cigg i munnen. Jag skulle inte vilja säga att han var snygg där han stod med samma färg på byxorna som på bandtröjan, det skulle nästan lika gärna kunnat vara en jumpsuit. Han vinglade lite då han gick för att möta upp oss och dra med oss in på den lagom tomma baren.

Hans händer kunde inte hålla sig i styr en minut. Snart vilade de på min rumpa. Just då var jag så törstig efter kärlek att känslan fick mig att bli lite varm men sen var jag ju lite små full också.
Efter några drinkar till för hans del började vi gå hem. V och Mr Virgin hade gått i förväg så det var bara jag och han.

Vi gick över en bro och hela tiden hörde jag hans sluddrande röst som lovade mig gång på gång att han skulle "knulla mig så hårt" och att han "väntat så jävla länge på denna dagen".

En röst i mitt huvud sa mig att detta kanske inte var den bästa idén jag haft. Men innan jag han tvivla allt för mycket stannade han och drog mig till sig, kyssen var kanske inte magisk men det var en kyss.

Väl inne i min lägenhet satte vi oss med V och Mr Virgin. Vi pratade musik och Mr Creepy började tjata om musik historia som han inte riktigt kunde. Plötsligt började han göra vålter i min hall. V skrattade intill mig och synen var så absurd att jag inte kunde hålla mig heller.

När jag till slut fick nog av den dåliga musiken, vålterna och hans osexiga tafsande tvingade jag in honom i sovrummet. Då dörren stängs är han helt över mig, händer överallt och kyssar som överraskade mig helt. Kläder åkte av och han sluddrade ur sig några kommentarer men då han tillslut tar av sig sina kalsonger försvinner ståndet.

Det kom inte som en överraskning med tanke på alla alkohol som han konsumerat. Dock kom den följande händelsen som en klar överraskning. Han ber om ursäkt tusen gånger och jag säger det är okej tusen gånger tillbaka.
Men istället för att lägga sig ner och sova bredvid mig får han panik. Han ser på mig och säger - Du har katter va?. Jag skrattar lite och säger - Eh ja? Det vet du om, du har varit här ett antal gånger?
Han sätter sig upp och börjar ta på sig kläderna igen, då han fått upp byxorna till sina knän ser han på mig och säger - Det är deras fel! Det är för att jag är allergisk! Och sen bara springer han ut ur min lägenhet med byxorna halvt på och han stänger inte ens dörren efter sig.

Det jag kan säga om just detta är att oftast har vi tjejer förståelse för att killar inte kan få, hålla kvar eller inte kan komma. Ibland kan man ju ta det personligen men om detta händer borde ni killar inte springa iväg! Lägg er ner, mys, ta det lugnt, sov och sen när ni vaknar kan ni ju ha morgon sex? Här i denna situationen blev det jätte konstigt för Mr Creepy kände alltid så fort vi träffades att han behövde förklara.

För mig spelade det ingen roll, i efterhand är jag ganska glad att inget hände. Men den kvällen kommer alltid vara ett ganska roande minne.

Har detta hänt er någon gång?

 

/ Irma

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: