likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

The Linguini

Kategori: Allmänt

Jag är lagom trött efter att fått zero sleep och jobbat hela dagen. Direkt efter jobbet drog jag på bio och kollade på Catching Fire. Vet att jag är sen, men better late than never right? 

Filmen var riktigt bra och och hur jävla snygga är inte Jennifer Lawrence och Josh Hutcherson som spelar Katniss och Peeta? Kom på mig själv att fantisera ihop en trekant med de två långt iväg i min drömvärld..

Menmen less about my dreams and more about yours! Idag tänkte jag tipsa om en av mina favoritställningar, vid namn The Linguini. Du ligger vid på sidan, medan din sexpartner sitter knäböjd vid din rumpa och lutar sig lätt över dig. Hens ena knä kan vara mellan dina ben, det viktiga är nära så att det blir lätt att tränga in i dig. I denna sexställningen är nyckeln till njutning att du försöker hålla dig så slapp som en nudel därav namnet. 

Sexställningen fungerar såväl som heterosexuella och homosexuella. Är du lesbisk kan du använda strap on eller kan du eller din partner använda era fingrar, det går lika bra. Det sköna är djupet som denna ställningen ger, den träffar precis rätt. 

Så nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis drömma att jag och Katniss eller jag och Peeta gör The Linguini tillsammans... Eller why not both? Mums! 

Lördagspuss på er!

/Victoria 

 

Kommentarer

  • emmi säger:

    - tack så jättemycket för din urgulliga kommentar!

    Svar: Hade varit en ära om du hade kollat in våran blogg!
    likewonderwomen.blogg.se

    2014-01-12 | 19:21:06
    Bloggadress: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här: