likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr Killen vid karusellen

Kategori: Allmänt

I ett försök att få igång bloggen igen så ägnar jag nu min fredagskväll till att berätta min gamla goding. Ett riktigt blast from the past helt enkelt.

Killen vid karusellen är en barndomskompis till mig, eller ja rättare sagt en barndomscrush. Ni vet när man var 10 år och det fanns den där killen som var så vansinnigt gullig, söt, charmig och hela ens barnhjärta bara smälte? Denna killen var DEN killen för mig. Men han hann flytta till en annan stad innan mini me vågade ta modet och fråga chansen. Han flyttade inte särskilt långt bort egentligen, bara till en stad bredvid, men våra vägar hade ändå aldrig korsats. Inte förrän denna kvällen, kvällen då han skulle bli killen vid karusellen. Det var i våras förra året, när vår lokala marknad kom till stan. Karuseller, sockervadd, marknadsstånd, matstånd och såklart det heliga öltältet. Dit alla i vår hemstad, gamla som unga, begav sig för halvt berusade för att lyssna på dålig musik, snacka skit och supa sig redlösa. Det var där vi träffades.

Kvällen hade börjat lugnt hemma hos min och Irmas vän, massa vänner hade samlats och vi hade spelat dåliga drickspel tills alla var lagom berusade. I samlad trupp begav vi oss ner till marknaden, där nästan alla splittrades. Kvällen är lagom dimmig, ni kan alltså tänka er att jag var rätt så packad, men jag minns att jag dansade i mängden med vänner och med hippieband i mitt hår. Tillslut hade jag dansat min egen väg, bort från alla andra (tydligen väldigt förekommande - just ask Irma) och hamnade vid något random bord med en del bekanta från min hemstad. Och där satt han. Jag kände igenom honom och han mig, och vi satt rätt länge och bara catchade up. Han var rejält packade och utbrast "fan alltså du har blivit så jävla snygg" och mitt lilla barndomshjärta bultade, min barndomscrush komplementerrade mitt utseende och höll på mitt lår. Och i fylledimman såg han faktiskt rätt bra ut själv, något jag som nykter senare uppptäckt att han inte riktigt är....

Mistern frågade mig om jag ville dra en runda och kolla på karusellerna lite längre bort, bara jag och han. Grejen var att klockan var över 1 och alla karusellerna hade slutat åka, nöjesfältet var helt öde, så vi satte oss ner på vid karusellerna. Det tog inte lång stund innan hans tunga var i min mun och vi var rejält igång. Jag vet inte riktigt hur, när eller framförallt VARFÖR jag knäppte upp hans byxor och tog hans kuk i min mun. Men det var i alla fall vad som hände. Rejält stupfull försökte han hålla sig från att komma och påtalade hela tiden att han "ville och kunde knulla mig så jävla hårt". Någonstans där vaknande mitt medvetande till, här stod jag och sög av någon vid karusellerna på vår lokala marknad. Killen fösökte övertala mig att ta med honom hem, men jag hade mens och kände inte riktigt suget lägre.

Men who knows kanske hade jag legat med honom om jag inte haft lingonveckan? I alla fall kommer marknaden, och framförallt nöjesfältsdelen, never be the same again. På något sätt känner jag mig ändå riktigt grym som på något sätt fick min barndomskärlek, den lilla flickan i mig ler stort. I made him want me, inte vilket kille som helst utan just DEN killen, han som en gång i tiden var världens sötaste. Vi kan ju ignonera det faktum att han blivit en pundare och ser ut som skit nu....

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Nu har vi startat igång VECKANS BLOGG på vår blogg. Det är väldigt enkla regler och vi hade blivit jätteglada om just du anmälde dig, kram!

    http://kajsaochtuvas.devote.se/blogs/27914905/veckans-blogg.htm#WriteComment

    2014-01-10 | 23:31:55
    Bloggadress: http://kajsaochtuvas.devote.se/

Kommentera inlägget här: