likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr Birthday present

Kategori: Storytelling

Jag ligger i min säng och lyssnar på Veronica Maggios låt ”Välkommen in”. Den låten får mig alltid lite taggad på fest och påminner mig om min födelsedagsfest för några veckor sedan. Jag fyllde jämnt och bestämde mig för att anordna ett riktigt födelsedagsfirande med vänner och utgång. Mitt hem var fyllt av ballonger, girlanger, alkohol, hög musik och folk. Av alla människor som trillat in genom var de flesta nära vänner, alla utom 2 som jag inte kände överhuvudtaget. Den ena var en väns kompis och han andra... han var en av mina bästa kompisars pojkväns kompis, en kille jag alltid tyckt var snygg ända sedan jag såg honom vandra omkring på min och Irmas gymnasieskola.

Han var lång, mörkhårig, hade bra klädstil och var allmänt snygg bara. Lite för full och lite för blyg, just how I like 'em. Jag sa till min vän S bara sådär i förbifarten att jag tyckte att han var riktigt snygg och att jag inte hade haft något emot ett ligg med honom. S tog det bokstavligt talat och snart var hela cirkeln igång, hon kan vara en rejäl wingwoman när hon vill.

Ett helt gäng samlades i mitt kök för att ta en varsin tequilashot. Stämningen var på topp och alla skrattade och var på ett awesome humör. Helt plötsligt var jag och mistern ensamma, han log lite mot mig innan han sa meningen ”du, jag har en födelsedagspresent till dig..”. Mina öron spetsades till, I sure love presents! Han kollade sexigt på mig innan hans läppar fann mina. Där stod jag i mitt kök och grovhånglade med den snyggaste killen där. Efter några minuter av lite hångel och tafsande hittade han tillbaka till sina ord. ”Ja alltså... i present.. du får mig. Du får ha sex med mig.”

När han avslutat sin mening var det tyst mellan oss. Utanför dörren var det partymusik och skrikande fylleord, men mellan oss – tystnad. Innan hans bruna (eller var dem gröna?) ögon vågade titta in i mina och våra läppar kraschade mot varandras igen.

Det dröjde inte länge förrän vi var uppe på mitt rum och alla våra kläder börjat kastas av. Han började med att gå ner på mig, vilket var helt okej, innan han till slut var i mig. Han var inte dålig, han var faktiskt riktigt bra. Han var snygg, kunde sin grej och om man bortsåg från hans håriga bröstkorg så hade vi säkert kunnat ha det riktigt skönt tillsammans i flera timmar. Om det inte var så att vi nyss ditchat min födelsedagsförfest, tusen människor var nästan för trappan och våra bästa vänner gång på gång kom in i mitt rum när vi var halvnakna.

Ja, man kan väl helt enkelt säga, att Mr Birthday present bara gav mig en halv present. Många av mina vänner har sagt att han var en douche bag men jag ångrar inte one thing den kvällen. Om jag skulle kunna få göra om något hade det i så fall varit att se till att låsa dörren innan vi började ligga. Men vem vet? Kanske man kan få ännu en chans med snyggingen? A girl can sure hope i alla fall...

xxx

/V

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: