likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr Magic

Kategori: Storytelling

 

Så jag hade tänkt att berätta om en sommar romans jag hade föra sommaren. Och ja tro mig nästan allt jag och V har att komma med hände förra sommaren. Så när våra berättelser börjar sina kan ni bokstavligen säga - I know what you did last summer.

Victoria har ju redan berättat hennes äventyr med Mr fuck you grandma styl så jag tänkte varför inte dela med mig av min festival kille.
Mr Magic är en av de snyggaste killarna jag varit med. Så fort jag fick se honom var jag hooked. Hans hår, ögon, leende och fräknar fick mig att bli helt blyg och fnittrig.

Men med min tur hade han siktat in sig på en av mina vänner. Och när jag säger det menar jag det verkligen han var minst lika förtjust i henne som jag var i honom.
Vi satt vid stranden och jag såg på honom och pratade tafatt medan han bara stirrade mot vår kompis.
Hon i sin tur var inte intresserad av honom och sa gång på gång till mig att jag kunde ta honom om jag ville. Men så funkar det ju inte riktigt eller hur?

Men hon gav sig inte och tillslut pratade hon med honom. De satt kvar vid stranden medan vi andra började dra oss mot festivalområdet igen. När vi senare försökte få in henne på området klättrade V och hon in på området och lämnade mig med fyra främmande Norrlänningar. Mr Magic och Mr FYGS la armarna om mig och sa - De är lugnt du är one of the boys ju!

Tro mig detta är inget jag gillar att höra. Att bli sedd som en bro kan klart vara as grymt ibland men inte av killen man fallit pladask för. Då vi letade efter närmaste ingång till området går jag och Mr M lite ensamma och han vänder sig mot mig och säger - Vet du vad din vän sa? Att hon inte var intresserade av mig och att jag borde sluta försöka och att om jag ville ligga i kväll skulle jag prova med dig för att du är hel tänd på mig.
Detta är en av de mest förnedrande stunderna jag varit med om i hela mitt liv. Jag var så arg och ledsen och jag visste inte ens vad jag skulle svara. Det kändes precis som om någon hade lämnat mig ute på gatan för att bli köpt av första bästa.

Efter ett tag av tystnad sa han - De ska veta att jag skulle aldrig göra göra så. Hon är lite av en bitch din vän, kan inte fatta att hon sa så.
Jag förblev tyst och genom gick en inre panik.

Hur som vi genade in till där banden spelade och jag kände mig helt okej lugn tillslut där under stjärnorna. V hittad oss i mängden av rockare, hur det gick till vet jag inte men vi sto där och sjöng med och dampade runt.
V och Mr FYGS började dansa och jag stor helt stelt på ensa sidan av dem medan Mr M stod på andra. Tillslut ropade han över musiken - Vill du dansa?. Jag nickade ivrigt, för en tjej som aldrig blivit uppbjuden av någon förutom mina vänner rodnade medan han tryckte mig tätt intill sig.

Ibland dansad vi och ibland dampade jag loss med V. Då en av bandets nya, lunga och extremt romantiska låtar började drog han mig till sig på nytt. Vi stod så tätt och mitt hjärta slog så fort. Någon stannas där inne skrek min hjärna - HALLÅ!? ÄR DU DUM ELLER HAN VILL JU BARA LIGGA! Men gud jag brydde mig inte. Speciellt inte när han såg mig i ögonen och sa - Du är så vacker. Och kysste mig.
Resten av spelningen stod jag i hans armar och gång på gång kysstes vi. Då konserten var slut och värmen från folket började försvinna gick vi hand i hand ut mot våran camping. Efter lite snack så gick vi åt olika håll.

Han och jag gick längs med havet på en stig. Vi pratade om massa olika saker. Han var så söt där han gick med händerna i fickorna och små log mellan orden. Vi kom fram till en brygga där vi gick ut och la oss. Vi såg på himlen och där solen skulle komma upp om bara några timmar. Han viskade finna ord och meningar i takt med det kluckande vattnet under oss.
Det var ett trick och det vet jag nu, det visste jag nog då med men det gjorde inget.

Till slut gick vi hand i hand mot hans camping men där kom jag inte in för jag hade inget band. Så han gick och hämtade sin sovsäck och vi gick till deras bil. Vi hade sex tre gånger den morgonen och jag vaknade i hans armar. Då jag skulle gå gav han mig sitt läder armband och sitt nummer.
Hela dagen gick jag med ett stort leende på läpparna.

Senare den kvällen träffades vi igen och festade. Det ena ledde till det andra och efter att ha hjälp V in på deras camping med Mr FYGS gick vi till hans bil igen.
Jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Vi drack MER som han hade köpt och pratade.
Vi hade sex fyra gånger om man räknar morgonen där på och sen var det bara dags att säga hejdå. Det gjorde ont på ett sätt som nästan är orimligt att känna för någon man mött bara någon dag tidigare.

Efter några kyssar sa vi hejdå. Men jag kan fortfarande se hans ögon och fräknar. Kan känna hur hans vax fyllda hår kändes mot mina fingrar. Hans usa boxers och hans skratt.

Om jag fick göra om de två dagarna skulle jag gjort om dem. Även om det bara var ett trick att få mig i säng kände jag mig inte billig. Kanske var det bara för att de var honom? Jag vet inte men det är inte för ens nu som jag riktigt kunnat släppa den känslan han gav mig.

Han var magisk.

 
 
 
/Irma 
       xx
 

Kommentarer

  • Ellie säger:

    Asså jag älskar er blogg!!! Helt underbar! Ni förgyller min vardag med era inlägg!!! :) <3 ni får en att förstå att man inte är ensam om sina kärlekshistorier och ligg! ;)
    Xoxo

    Svar: Tack! Du är bäst!xxx
    V & I
    likewonderwomen.blogg.se

    2014-01-25 | 03:13:29

Kommentera inlägget här: