likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Mr Virgin

Kategori: Storytelling

Mr Virigin är en kille som funnits lite till och från i mitt liv sedan förra hösten. Jag träffade honom på en fest hos en kompis och egentligen började väl vår historia redan då, när vi grovhånglade lite överallt i hela lägenheten. 

Efter den kvällen började vi smsa och det kom ganska snabbt fram att mistern var oskuld och att vårt grovhångel all over the place var det längsta han kommit med en tjej. Något jag tyckte var rätt charmigt. Jag är en cougar by heart och älskar killar som är yngre än mig, Mr Virgin var ett år yngre, och att han var oskuld gjorde det bara till lite mer av en thrill.

Men det skulle dröja lääääännge innan jag och Mr Virgin skulle ha sex. Nu följde en tid då vi träffades på fler fester och strulade även då, han kom även hem till mig ett par gånger men det slutade aldrig med sex (även if i tried once…or twice). Vi bara låg och kysstes och somnade tillsammans. Mr Virgin var det perfekta pojkvänsmaterialet för mig. Jag gillar udda killar som är lite blyga och inte riktigt vet vad de ska ta sig till. Och sådan var Mr Virgin, att han var ursöt och såg ut som en brittisk lite skolpojke gjorde ju inte saken sämre.

Så hela den hösten kan man väl säga att det var något mellan mig och Mr V. Han var helt klart intresserad av att starta upp något seriöst med mig medan jag stod och tvekade. Trots att jag kände mer för honom än jag trodde från början så saknade jag fortfarande mitt ex. En av mina bästa vänner hatade Mr V och total dissade honom och alla planer jag hade som involverade honom. Tillslut blev jag trött på att höra min kompis tjat och valde att ta hennes ord för det, Mr Virgin var inget gör mig och han påminde alldeles för mycket om mitt ex och allt jag inte ska leta efter i killar.

Men vår historia slutade givetvis inte där. Vi började prata i våras igen och till följd av det började han komma över på våra myskvällar igen. Och när jag såg hans fina leende och doftade hans välbekanta parfym i luften igen kände jag att jag nog kände ännu mer för Mr V än jag velat erkänna. Jag tyckte om honom och hans sätt att vara nervös och lite förvirrad. Att man behövde klättra över hans murar och bryta sig in för att han skulle våga öppna sig.

Plötsligt var det jag som gillade honom mer än vad han gillade mig. Det var han som stod och tvekade. Jag blev rädd, trött och orolig över att han tvekade och aldrig var öppen med hur han kände. Antagligen var han väl bara rädd att bli sårad precis som mig. Men min rädsla tog överhand och det hela lades på is ännu en gång.

Men givetvis blev det inte så, utan sent i april träffades vi igen. Jag och Irma hade beslutat oss för att dra ut och festa med några av våra killkompisar från staden bredvid, drygt 20 min bort. Vår ena kompis berättade innan vi åkte vilka som skulle vara där och en av dem var min mister. Jag tvekade länge på om vi faktiskt skulle åka dit, jag orkade liksom inte åka dit och att det skulle vara awkward stämning. Men Irma övertalade mig. Jag drog på mig en snygg outfit för att visa Mr V allt he missed out on. Jag fick också Irma att lova mig att hon skulle hålla mig borta från honom.

Kvällen började awkward och jag och Mr V sa inte mer till varandra än de vanliga hälsningsfraserna.  När hela gänget blev trötta på att sitta hemma drog vi ut på krogen, men vi sa inte mycket till varandra där heller. När jag stod framme vid baren blev jag tafsad på av en fyrtioårig man som jag tvingade mig att bjuda på dricka. Bra som jag är fixad jag också dricka till min Irma. Under tiden det tog för bartendern att få fram drickan stod jag och fyrtioåringen och snackade. Han stod väl lite väl för nära och raggade väl lite för mycket, men jag ville bara ha min dricka och fly min kos.  Men när jag stod där såg jag något i ögonvrån. Lite längre bort stod Mr V och kollade ledsamt på mig, som att han inte vill att jag ska stå här och snacka med en rövpackad fyrtioåring utan att jag ska stå där, hos honom. Så när jag fått min dricka gick jag mot Mr V och sa att vi behöver prata, vi gick till ett bord där vi kunde prata mer privat.

Vad vi sa kommer jag inte ihåg. Dels för att jag var lite halvfull och dels för att hela min och Mr V’s historia är en rollercoaster och jag valt att förtränga delar av den. Det jag kommer ihåg är att vi kyste varandra och när vi gick tillbaka till bordet där våra vänner satt höll vi varandra i handen under hans jacka. Jag kände mig lycklig och glad, och när jag kollade upp mötte jag Irrmas blick och såg jatt hon läst av situationen. 

Efter ett tag bestämde jag, Irma och vår ena kompis oss för att vi skulle åka hem. Jag gick ut för att prata lite ostört med Mr V. Eller ja, så mycket prat var det väl inte, utan mest det vi gör bäst; grovhånglar. I vilket fall som helst sa jag till honom att smsa mig och förberedde mig på att gå, då Irma kom ut och säger  ”men *** ska inte du följa med på efterfest hos mig?”. Mr V kollade lite snabbt på mig innan han snabbt svarade ja.

Den kvällen slutade med att jag tog Mr Virgins oskuld i Irmas blommiga bäddsoffa. Vi hade massoor av tända ljus och på tvn spelades diverse låtar på MTV. Sexet var helt okej, det var lite tafatt och awkward men what to expect? Killen hade aldrig gjort något sådant här innan. Och för att vara första gången så var det rätt mycket variation, vi provade olika ställningar och hann också med lite oralsex. Något han var riktigt bra på, trots att han aldrig gjort det innan var han bättre än mitt ex jag var tillsammans med i två år.

Men det bästa den kvällen var inte att jag tog hans oskuld, det var inte det som var det viktiga eller the thrill längre, utan det bästa var efter sexet. När vi låg nära och det kändes som att vi kunde prata om allt och inget. Allt bara var magiskt och jag ville stanna så föralltid.

Men morgonen efter åkte han hem och magin var borta. Vår historia slutade inte där, fast jag ibland önskar att den gjort det. Men nej, vi träffades fler gånger och hade sex och umgåcks. Jag gillade bara Mr not so much Virgin anymore mer och mer för varje gång, men på sms var det något som inte stämde. Han var off och det skrämde mig.

Det till trots berättade jag för honom att jag gillade honom. Han berättade för mig att han gillade mig med. Alla mina vänner var stensäkra på att vi skulle bli tillsammans, och någonstans inne i mig trodde jag också det. Men det blev inte så. Allt rann ut i sanden igen. Ingen av oss vågade ta det sista steget och close the deal.

Jag saknar honom fortfarande, och att tänka på honom gör ont. Att skriva det här var jobbigare än jag trodde och historien involverade mindre sex och mer förvirring. Men det är så det är ibland.

Är det någon av er som varit i en liknande situation? Där varken du, eller killen/tjejen du gillat vågat ta steget?

/Victoria

 
 
 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: