likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Update av my life

Kategori: Allmänt

Jag vet att vi varit väldigt dåliga på att uppdatera här på sistone, men det har varit mycket som hänt i bådas liv och det sista vi tänkt på har varit bloggen. Men jag har insett att bloggen är lite som terapi för mig, jag mår bättre när jag skriver av mig, så jag MÅSTE verkligen bli bättre på att skriva här. 

Jag tänkte i alla fall uppdatera er om vad som hänt i mitt kärleks/sexliv på sistone. Jag har brytit upp med min KK och snackade inte ens med my well known love Mr Virgin när jag var på hans bands spelning. 

Att bryta upp med killen jag haft som KK under sommaren var ett bra beslut. Han var allt det jag inte ville ha och han såg till att utnyttja mig till max. Han mindfuckade mig till att tro att jag ville ha något mer än ett KK-förhållande med honom för att sedan bli arg och off när jag gjorde fel. Droppen var när han hade sex med mig mot min vilja. Jag som är en ganska styrig och arg person som har lätt att säga ifrån blev tom och apatisk av honom, så jag bröt med all rätt upp med honom. 

Uppbrottet fick mig dock att börja tänka på Mr Virgin igen, hur mycket jag saknar och tycker om honom. Hur mycket jag kunde haft. Därför var det extra jobbigt när jag i jobbsyfte åkte och kollade på hans band och inte ens fick ett hej fast vi stod fem meter ifrån varandra.. 

Efter mina senaste erfarenheter har jag bestämt mig för att låta killarna ligga på hyllan lite. Fast det känns svårt då jag redan är sexuellt frustrerad. Aja, thank god for my vibrator helt enkelt!

Hoppas ni har det bra!

/Victoria

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: