likewonderwomen.blogg.se

You're supposed to be the leading lady of your own life.

Snart lämnar jag staden

Kategori: Allmänt

Det är onsdagkväll och jag sitter och packar ner mitt liv i en resväska. På fredagmorgon lämnar jag Sverige för varmare breddgradder. Jag åker till Turkiet och jag är överdrivet taggad. Här hemma är det alldeles för mycket drama och det var längesedan jag kände mig hemma här. Mitt liv har snurrat runt och jag saknar fast punkt, därför flyr jag fältet ett vecka och hoppas allt blir bättre när jag kommer hem. 

Jag är trött som fan på vår lilla stad. I helgen drog jag i vanlig ordning ut för att festa på vår stammisklubb, och trots alkoholdimman jag var i kände jag mig så jävla trött på allt och alla. Det är alltid samma folk där, alltid samma låtar som spelas och alltid samma sak som händer. Eller ja, det var ett undantag denna helgen. Jag blev tvångsupphånglad av en två år yngre bekant som sedan drog iväg mig till ett mörkt hörn för att försöka trycka ner handen i mina byxor. Oh wow, lucky me. Finns det bara svin där ute eller? Jag börjar fan snart ge upp hoppet om att det finns några vettiga killar kvar. 

Jag får hoppas att det finns några snygga turkar eller andra utländska killar att ha en liten one time fling med. Hade inte tackat nej till en brittisk kille....eller en norrman. Ja, vi får väl helt enkelt hoppas att jag hittar någon snygging så jag kan hålla er uppdaterade här på bloggen! 

Hoppas ni får det underbart här hemma så ska jag njuta av aaaalldeles för många drinkar åt er också! Puss!

/Victoria

 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    har du tumblr??

    Svar: Nej men om det är något som skulle gillas kan V och jag fixa det med glädje :)
    likewonderwomen.blogg.se

    2013-09-05 | 11:27:53
    Bloggadress: http://maliinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här: